Sara Johanna Matilda

Fräscht

Fräscht med ny frilla. Visst, det blev kort, men det var ju så jag ville ha det också. Tar väl ett tag att vänja sig, men det kommer!
Försökte mig på en videoblogg så får se om jag kan lägga in den här sen...
JUST DET! Nu höll jag på att glömma det värsta av allt. När jag kommer in för att klippa mig har gubbe nr 1 precis klippt sig och kommer fram och säger;
- Nu vart jag snygg va?
- Eh yeees...
HAHA, ofta lixom! Han hade fru (I guess) och unge med sig också. Läskigt värre.
Men han slår inte gubb nr 2 som jag stöter på när jag precis är klar.
- Du vart ju snygg ju (med extremt gubb-porrig röst)
- Tackar!
- Jag  får väl chansa lite nu jag...
- Eh ja, jo... Lycka till nu då! (Vill bort, NU!)
- Tack ska du ha, ha en trevlig kväll nu (om möjligt porrigare än innan)
- Detsamma, hejdå!

image216



2008-02-26 @ 17:46:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: pelle

söööööt;) det blev fint=)

2008-02-26 @ 18:37:11
URL: http://pks.blogg.se
Postat av: David

Fiiint Sara :D

2008-02-26 @ 20:16:22
URL: http://davidgd.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0