Sara Johanna Matilda

I see you walk around, looking for a missing face

Igår blev det som sagt pizzerian med Emelie och Kim (Temelie och Tim), vilket självklart spårade sönder ("Jaha, det blir väl ALKOHOLFRITT IKVÄLL DÅ!" "Grattis på 18ÅRSDAGEN, Sara!"). Massa prat om bröstförstoring, Hugh Hefner, "att köra en Micke" och så vidare. Skitroligt och med god mat på det var kvällen lätt fulländad! Sen drog vi alla hem till sig eftersom vi inte kunde komma överrens om vart vi skulle vara. Emelie ska ju måla om sitt rum till en bordell idag och jag kan bara säga lycka till, du kommer nog behöva det! Men kvällen var inte slut där. Träffade Frippe och Matte som var ute med epan och så drog vi upp till mig och kollade på fear factor och the ring, mycket underhållande.

Upp tidigt idag för snart är det Stockholm som gäller!
Ha en bra dag!

2008-02-10 @ 09:10:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

S: Visst är det ett stort jävla skäääääääääääääämt?

2008-02-10 @ 09:25:52
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: Linda

S: Jag ville att E-type och Velvet skulle gå vidare men nono! E-type och The Poodles gick i alla till andra chansen men vafan! Skicka Velvet eller E-type som är kända i Europa. Tänk om Christer vinner hela skiten. Kan du förstå vad Europa tror att vi är för folk?

Och Amy Diamond? Hon har precis slutat med blöjor. Nä fyfan..

Det blir väl Carola som ska rädda oss igen antar jag. Förjävla löjligt.

2008-02-10 @ 09:37:43
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: Hertzie.

Jag ville ju oxå vara med och titta på the ring med dig, Frippe och MATHIAS! :O :P

2008-02-10 @ 17:48:42
Postat av: Sara

Hertzie!
Du var i Rimbo sa dom? XD

2008-02-10 @ 17:56:09
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0