Sara Johanna Matilda

Jag borde egentligen...

Jag borde egentligen plugga religon nu för fulla muggar, men jag orkar verkligen inte. Det är så jäkla tråkigt så jag gör mycket hellre något annat.
Jättehärligt väder ute, man får verkligen vårkänslor när solen skiner och fåglarna sjunger. Man kanske borde pallra sig ut med hundarna?



Tänk vilken tur att man har Emelie (såklart den andra Emelie också, men just nu damp-Emelie, båda har damp men... VA FAN!) som kommer med så utmärkta förslag om att vi kan  gå till pizzerian och äta oss ännu lite tjockare och ta ut hundarna EFTER det. Utmärkt förslag. Sagt och gjort, vi drar till pizzerian om en timme eller nåt.
2008-02-17 @ 14:02:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hmm, Sara nilsson, har du landställe på singö? Isf, maila ^^ annars skit sak samma.

2008-02-18 @ 18:24:48

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0