Sara Johanna Matilda

Mänsklig kameleont

Fick en smärre chock när det ringde på dörren precis när jag stoppat ner mig i sängen med hänt bild, och Frippe kommer! Men trevligt var det iallafall! Vi drog till willys och köpte 5 liter jättegod apelsinchoklad-glass för typ 30 spänn! Helt sjukt, men jättejättegott. Prova vettja om ni inte gjort det förut.
Vi kollade även på en ruskigt bra film som någon av päronen köpt idag, tror jag. Kommer inte ihåg vad den hette, men ska kolla upp det så återkommer jag, höhö.
Nu har han precis åkt hem och jag är jättetrött, ska nog sova snart, men först väntar la ett samtal med vår allas Pelle. Det är nice.

Imorgon är det teater på g och kanske lite träning på klubben med Lisa och Emelie efter det.
Och till skolan på morgonen/förmiddagen också. Måste fixa matten alltså. Måste.

Godnatt!
2008-02-06 @ 21:19:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0