Sara Johanna Matilda

You give love a bad name

En gång är ingen gång, två är lika med noll. Jo tjena lixom. En gång är en för mycket och andra gången är man död! Pelle, du hajar.

Väldigt intressant dag i skolan om jag får säga så; mattelärare Bosse har kommit in i klimakteriet eller hur det nu kan tänkas stavas och är pissed off hela tiden, Ann-Britt är tillbaka och är hurtigare än vanligt och ja... Måndagar är ju som dom är, helt klart.

Sen på filmkunskapen kollade vi på this is England, och fy fan, jag har sagt det och jag säger det igen; vilken jävla bra film! Älskar den. Emelie och jag kom såklart på fyndiga saker att garva åt ("han är typ en konstnär"), haha. Klockrent säger jag bara.

Sen var det ju som så att man inte riktigt orkade med teatern ikväll, dels för att jag är så jävla trött och för att jag faktiskt måste plugga. Vilket det inte blev så mycket av med... Drog till hundklubben istället med Emelie och Lisa. Blev faktiskt ganska mycket träning för första gången på länge, men även massa sittande på övervåningen där vi prata massa och åt godis. Måste sluta, måste sluta, måste sluta. Bullimi light - hetsäter och glömmer att spy.

image97
Någon som sett This is England? Vad tyckte ni?
2008-02-04 @ 20:46:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: miriam

this is england är verkligen en film i min smak. en riktig favorit.
tack för kommentaren du lämnade på min blogg.

2008-02-04 @ 22:04:14
URL: http://miriamdirt.blogg.se
Postat av: Cissi

Otroligt bra film! Måste se den igen snart..! Snygg design du också hade btw ;)

2008-02-04 @ 23:15:25
URL: http://ceroc.blogg.se
Postat av: Sabina

Jag har inte sett den än, men måste se den snart! :)

2008-02-05 @ 22:24:17
URL: http://grrly.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0