Sara Johanna Matilda

Don't run and hide, nobody's searching

Teatern ja...
Det vart väl lite spårning där med tanke på att jag mådde skitdåligt innan och funderade på att skita i det hela, hade bajsont i huvudet och var yr och skit. Men, man kan ju inte svika gruppen, så jag pallrade mig dit. Och tydligen var man inte den enda som mådde så bra, typ alla var jättetrötta, hade ont i huvudet osv. Så ja... stämningen var väl lite sisådär. Men pågrund av tröttheten spårade det ganska hårt, som vanligt.
Skönt att vara hemma igen iallefall.


Saknar gamla tiden och jag tror inte det blir samma sak igen. Bevisa motsatsen, snälla!
2008-01-31 @ 18:54:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: tack så mycket! Du med :)
Hoppas du får en fin kväll!

2008-01-31 @ 22:38:13
URL: http://amandaalmius.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0