Sara Johanna Matilda

I just want you

Väldigt skön dag om jag får säga det själv. Inget klassråd så vi hade några  timmars rast där mitt på dagen vilket var skönt och sen var det matte där jag för en gångs skull faktiskt fattade både det ena och det andra. Efter det så slutade vi, men ingen var särskilt taggad på pizza eftersom vi ska äta det på lördag ändå men jag och Emelie drog ner på stan ändå (till chokladkoppen förstås, det är så OTROLIGT mysigt där, stämningen är så OTROLIGT härlig... OBS! INTERNSKÄMT!) för att iallfall klämma i oss något onyttigt så det fick bli lite mys på hörnan istället med bullar! Mums. Jaa, vad gjorde man sen då... Jo just det, tog bussen hem eftersom man inte orkade cykla, höhö. Ja, för jag cyklade faktiskt imorse, pappa sa att det var riskfritt om man tog det lugnt men såklart drar jag på för fulla jävla muggar och ramlar typ varannan meter så ja... Palla gå igenom det en gång till kort sagt. Sen kom man hem och då fortsätter svullandet när jag kommer på att jag har godis kvar i min "hemliga låda" sen i måndags på teatern. Självklart trycker jag i mig allt med bara lite hjälp ifrån Val. Svullandet slutar inte där för sen vart det även lite mat hämtat från Solbacka krogen! Fast sallad bara som tur var, annars skulle jag nog slutat som fettan på 5an ikväll. Var det någon som såg det programet? Fetman tog mitt liv, tror jag att det hette. Fy fan, det var hemskt. En kärring, eller ja, hon var ju typ 30 bast som vägde över 400 kilo om jag inte minns fel. Är det klokt?! Usch, man blev ju äcklad. Men som tur var hade man trevligt sällskap att titta på äcklet med i form av Fiya, Fekan och Larsa, haha. Vi försökte oss även på att åka lite pulka innan det men det blev mest så att vi... satte oss på arslet mitt i backen och pratade istället. Typiskt oss - men vi kommer igen en annan dag!

Nu ska jag läsa min nya hänt bild som jag fick idag.
2008-01-23 @ 21:46:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad snygg din design blev! :P

2008-01-23 @ 21:55:55
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0