Sara Johanna Matilda

I'd rather die

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva, med Emelie klagade på att det var länge sen jag skrev och så får det ju inte vara så ja... Onsdag idag vilket innebär kort dag. Kort men händelserik, som alltid på sam. Matte som sista lektion vilket som vanligt gick åt helvete, jag vill så jävla gärna välja bort skiten men varken får eller... kan. Filmkunskapen var väl ungefär lika knasig som vanligt, haha, fick typ 40 minuters rast eftersom Kenneth som vanligt var fikasugen. Vilken lirare alltså! Sen hände ju det hemskaste någonsin typ, min blogg blev rosa! Jag och Emelie satt och försökte få ordning på min design, men hon segade så jävligt så blev tvungen att ta saken i egna händer, men det gick inte så bra... Rosa var ordet. För er som inte vet det så hatar jag den äckliga färgen rosa obeskrivligt mycket. Men när Emelie förstod allvaret hjälpte hon mig som tur var! Så nu är den ganska fräsch om jag får säga det själv, vad säger ni? Jamen se där, det här blev ju ett ganska långt inlägg ändå. Och mer har jag ju att ge kom jag precis på! Imorgon kommer Emelie och Habbi över hit för att åter igen öppna Salong Nilsson, höhö. Då blir det kanske en till färgning (?) och nya slingor som gäller. Återstår att se hur det blir... Önska mig lycka till.

2008-01-16 @ 17:11:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: chanchie

din blogg är fett sexig jue!

2008-01-16 @ 23:25:09

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0