Sara Johanna Matilda

Oh happy day

Har vart en riktigt skön dag. Slutade 10 över ett eftersom det inte var någon spanska och vi får plugga på valfritt ställe inför filmkunskaps provet på onsdag.
Så jag, Emelie, Therese, Kim med flera satt kvar och pluggade lite. Alla fick lite damp på Kim och Kim fick lite damp på oss men det är nog löst nu, höhö.
Sen drog jag och Emelie ner på stan för varsin stor skagenröra-baugett (stavning?) på tullen! Smarrigt värre må jag säga.
Hittade en hel del kul på stan; nytt puder, ny foundation, en tröja... hårspännen. Kommer inte ihåg riktigt, men det var nog det. Är helnöjd!
Sen har det vart teater nu på kvällen, vilket var ganska kul men var skittrött så satt mest och hängde när jag inte garvade åt Val's och Emelie's teckningar på får! HAHA.

Jag vill att du ska fixa det här. Du kommer fixa det.
2008-01-28 @ 21:50:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Viola

tack så mycket! gillar mönstret på din header :)

2008-01-28 @ 22:02:39
URL: http://vajola.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag diggar starkt våra fårteckningar alltså HAHA.

2008-01-28 @ 22:33:53
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0