Sara Johanna Matilda

Rock n' roll all night

Så var man hemma igen. Skönt att komma bort men minst lika skönt att komma hem igen. Var ju  egentligen tänkt som så att man skulle stanna där nere tills söndag men det  var bara allmänt deppig stämning över allt och alla så tror det var lika bra att jag åkte hem idag. Får ta igen det en annan gång hörrni! Från igår till idag blev det till att dra en slagg hos Martin vilket lätt var det roligaste på hela alltet.  Spelade poker som  till en början gick som en dans men sen började det gå utför ("Sara, det är allvar nu! Nu kan vi inte leka längre!") när Becca förvånansvärt nog fick typ all cash! Martin drog under spelets gång på lite kaffe som jag bestämde mig för att det är dags att lära sig dricka... Vilket visade sig vara ett stort misstag. Jag har typ aldrig druckit kaffe förrut och blev sjukt besviken när jag inte blev ett dugg pigg. Vi kollade på "jag ä inte bitter" med Robert Gustafsson och garva sönder, men jag var ju ändå inte pigg lixom! Men när vi skulle lägga oss, då jävlar satte piggheten in. Jag vägrade sova på en hård bäddsoffa (nackspärr sen natten innan på Beccas golv) och eftersom Martin vägrade flytta på sig så blev det till att klämma ihop sig båda två i hans säng. Men fan, jag var ju inte trött för fem öre! Så vi drog upp och hämtade chips och cola (misstag...). Efter det var de båda andra trötta Becca somnade rätt snart, men jag kunde verkligen inte, var helt klarvaken! Försökte med allt (räknade får, lyssnade på Bon Jovi's  mest stillsamma låtar) men inget funkade! Till slut tog jag med mig Martins bok om fiske och satte mig utanför hans rum för att på så sätt tråka ut mig själv så jag blev trött, men nej. In igen och gå några varv i rummet, men Martin bara låg och gnällde att jag skulle lägga mig igen så det blev man ju så illa tvungen till att göra. Han hade  vid det här laget vart uppe i typ 26-27-28 timmar eftersom han gått upp läskigt tidigt förra morgonen för att fiska. Ett tag blev han lite pigg och jag försökte speeda upp honom till min nivå, funkade inge vidare. Till slut somnade han iallefall och även jag somnade runt 5 typ. Sen var det bara upp igen vid 11, väckt av någon jävla klocka som lät som ett brandalarm,  för att lyssna¨på musik, äta frukost och bara umgås. Till min stora ilska och de andras stora förskräckelse ville jag ha mer kaffe när jag vakna! Börjar redan bli beroende! Tack för en skitrolig natt/morgon/dag! <3

2008-01-04 @ 19:26:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Becca

Saraa! du måste komma hit igen snaaart!
Stämningen var ju inte den bästa kanske ^^
Men det var ändå himla kul att du var här ! :D
Saknar dig! Älskar dig!

2008-01-05 @ 14:29:30
URL: http://soetlitensak.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0