Sara Johanna Matilda

That don't impress me much

Vaknade av att klockan ringde vid kvart i 8 imorse, äh va fan, man har bara distans en gång i veckan, jag sover vidare!, vaknar igen vid halv 12 av att Emelie ringer. Skönt att  få sova! Startade dagen nyttigt som fan genom att äta gröt som är äckligt gott men nyttigare än så blir det nog inte för nu tänker jag göra chokladbollar att (kanske) ta med till teatern. Om jag inte äter upp alla själv, vore ju just typiskt mig. Har inte fått ett piss gjort idag vad gäller skolarbete, eller jag skrev ut samhällsredovisningen till imorgon och läste igenom det en gång, mer än så pallar man ju inte. Snart är det helg då och den ser ut att bli skapligt fullproppad. Imorgon blir det antagligen någon form av filmkväll, på lördag blir det antingen middag hos Linni som fyllt 18 eller umgås med klassisarna och på söndag måste jag nog åka ut till Pia. Har faktiskt vart lite hurtig idag och tog ut Hugo (på gården, haha) och tränade lite lydnad. Han börjar bli riktigt duktig faktiskt, tro det eller ej. Nej, nu lockar de där chokladbollarna riktigt mycket alltså. Vi hörs!



Pappa är cp...
- Brukar du vara sjuk ofta?
- Njae, jag hade en influensa 97, sen dess har jag vart frisk.
- Jaha, inget utom det?
- Jo, jag har en finne i ljumskarna nu också räknas det?

För mycket detaljer...

2008-01-10 @ 14:03:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHA hoppsan!

2008-01-10 @ 14:41:27
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0