Sara Johanna Matilda

What's wrong with me?

Alltså ååååh! Varför kan jag inte sova? Jag blir tokig! Har vaknat skittidigt varenda jävla morgon, skitpissnödig, gått upp och kissat och sen inte kunnat somna om. Idag vaknade jag vid halv 9 lixom, hemskt. Annars då? Ja, bloggen känns inte så jävla rolig längre alltså... Men ska väl försöka uppdatera lite iallafall -  Pelle har vart här typ... sen länge, men han åkte hem igåååår. Emelie har kommit hem från Borås, så det har vart full fart och mycket damp. På fredag till söndag är det läger för ungarna på HU, SPÄNNANDE. Andra Emelie åker till Skåne och jag kommer sakna henne som fan. 2 Juli är det KM på klubben. Ikväll ska jag, Emelie och Val ha en såkallad special movienight.
2008-06-25 @ 09:04:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0