Sara Johanna Matilda

"Det var årets alltså..."

Så jävligt jobbigt samtidigt som det var så jävla roligt att komma tillbaka till sam-laget idag. Ingen naturkunskap på morgonen eftersom Johan är iväg och åker motorcykel någonstans (vilket innebär att man får sluta tidigt på fredag också, wiho!) och dessutom har vi resursdag imorgon vilket innebär ledigt! Vilket också innebär att typ allt är framflyttat till nästa vecka, vilket i sin tur innebär att man får en vecka till på sig med allt! Lyckan är fullständig.
Efter skolan drog jag, Kim, Sofie, Emelie och Erik till Dejvan för att käka lite middag, väldigt gott.
Senare på ICA när jag och Emelie skulle köpa fika till teatern hände "årets bästa"; vi upptäckte redan när vi gick in en väldigt... uppseendeväckande dam med typ jättelång svart jacka och ringar i båda näsborrarna. Hon var allmänt jätteläskig, men iallafall. När Emelie stod och skulle välja kakor medan jag, Kim och Erik fjollade runt så kommer den där kärringen och blir typ rålack för att Emelie står i vägen för henne, så hon pickar Emelie på axeln och när Emelie kollar på henne så lutar hon sig fram med typ hyper-stirrande-jätteläskiga ögon och bara stirrar! Jag och Kim drar runt ett hörn och börjar asgarva medan  Emelie nästan börjar gråta av rädsla (förståeligt).
Mitt i garvet så ramlar jag typ in i en grej med chokladbollar och välter nästan den, vilket  får oss att garva ännu mer. Gick även förbi två små tjejer som typ började rågarva åt oss också, ops, pinsamt! Sen skildes vi åt och Emelie och jag drog till teatern där vi btw fick se våra underbara kläder vi ska ha, HAHA, fantastiska var väl rätta ordet.

2008-03-03 @ 22:18:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

SKOJAR DU MED MIG? Är din också trasig? Och den ska ligga etta på listan för mest köpte Mp3or eller vad för jäkla lista det var. Yeah right liksom.

2008-03-04 @ 10:43:43
URL: http://emeliesundiin.blogg.se
Postat av: Emelie

svar: haha ja lätt ;P Snygg bananen blev alltså. Såg du att han Dennis i trean åt upp skalet sen? Smartass liksom, haha.

2008-03-04 @ 10:45:43
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0