Sara Johanna Matilda

Far jag kan inte få upp min kokosnöt

Vad kan man säga? Helgen har vart great! I fredags blev det lite filmtittande med Pelle, Frippe och Emma. Efter lite små bråk som slutade i en fläskläpp, hehe, sååå... Ja, var det en ny dag och alla var på toppenhumör! Johan kom, vilket var dunderkul! Även Emelie dök upp under lördagskvällen och vi hade hur kul som helst med milkshake, dåliga skräckfilmer och så vidare. Kim, Johan och Val höll igång bokstavligt talat hela natten och de sov inte en minut, men jag antar att de slocknade som stockar när de kom hem. Emelie och jag har också diggat till Amy Diamond all day long.
Tack för en übermysig helg allihopa!
2008-03-16 @ 19:22:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

vem blev belönad med en fläskläpp? :P

2008-03-16 @ 22:18:10
URL: http://emeliesundiin.blogg.se
Postat av: Emelie

Hur fan fick han en fläskläpp, haha! Okej, tack ;)

2008-03-17 @ 18:28:31
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0