Sara Johanna Matilda

Ge mig arsenik

Distans idag som jag redan sagt... Ja, mådde ju inte så bra i början av dagen, men det blev desto roligare när Desse, jag, Kim, Emelie, Erik och Ibbe drog till bilden. Sara kom också, ja! Med nytt slingat hår, riktigt snyggt!
Iallefall, vi tjuvringde massa, mest Katrineholmare vilket var helt galet kul. Erik låtsades vara bög.

Erik: Vi har samlats här idag för att fira att det var tio år sen jag kom ut ur garderoben!
Kim: Jag gillar din garderob, varför kom du ut för?

Spårning på hög nivå med andra ord.

2008-03-13 @ 16:54:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: David

Haha helt klart :P Synd att man missade dagens galenskaper :P

2008-03-13 @ 22:17:59
URL: http://davidgd.blogg.se
Postat av: Katrineholmare

Ja men jävligt moget av er !

2008-03-13 @ 23:09:11

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0