Sara Johanna Matilda

HÅLL ERA HUNDAR KOPPLADE!!!

Åkte upp till klubben idag igen för att träna med Lisa och Emelie, men eftersom det var massa folk + kurser så bestämde vi oss för att gå en liten promenad med hundarna istället. Meeen vi hann inte komma så långt förän vi märker att vi har en till hund med oss, som jag känner igen. Det var såklart våra typ grannars hund, Bobby, en skitstor flat-hane som är helt galet kåt i Liza och som Hugo hatat sen de var valpar typ. Ingen bra kombination. Hugo och han rök typ ihop innan vi hann få bort cpt och Liza var helt försvunnen. Medan Emelie drog upp till klubben med en sjukt stark Bobby så gick jag och Lisa (alltså... människo-Lisa) och letade efter Liza (hund-Liza). Hon var typ helt jävla gone så jag försökte få Hugo att leta efter henne och det var helt sjukt! Man såg direkt på honom när han fick upp spåret och han hittade henne - långt in i skogen, stackarn! Sen vart det godis och klappar, bra att han duger till någonting. Tydligen hade hon gått upp till klubben först och väntat utanför dörren men när Emelie kom tillbaka med Bobby blev hon rädd och stack iväg igen. Dagens guldstjärna går iallafall till Hugo som hittade  min lilla Fidi-vovve igen!

2008-03-27 @ 21:02:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

En del borde inte ha hund helt enkelt... Tur att det slutade bra i alla fall och att ingen skadade sig.

2008-03-27 @ 22:03:18
Postat av: Sarah

Ja, det där var ju jag som skrev då, men tydligen ville inte mitt namn komma med. ;p

2008-03-27 @ 22:04:04

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0