Sara Johanna Matilda

Hej jag heter Sara

Du heter: Sara Johanna Matilda Nilsson

När fyller du år: 29 december

Är du singel? Javisst

Om fem månader: Är det sommarlov väl?

Gröna eller röda äpplen? Gröna! Skitsmaskigt

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Emelie, Emma, Pelle

Gillar du golf? Vet inte om jag skrivit det tidigare, men jag tycker golf är så jävla tufft!

Vilken tid gick du upp idag? Vid 10

Har du sovit i din egen säng inatt? Japp, det har jag

Hur svarar du i telefon? "Hallååå...?"

Vad ska du göra ikväll? Jag vet inte, Frippe kanske kommer hit

Vad ska du göra imorgon? Plugga

Var vill du bo när du blir stor? Var som helst men inte i Norrtälje

Är det okej att gråta? Dah

När grät du senast? Hm... Några dagar sen, kanske

Vilken årstid tycker du bäst om? Har kommit fram till att jag inte gillar någon årstid

Laddar du ner musik och film från Internet? Nä, låter kompisar göra det åt mig

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bli glad?

Bär du glasögon eller linser? Jajamensan

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Man får ha på sig vad fan man vill

När går du upp ur sängen en helgmorgon? Mellan 9-12

Har du piercing? Ja, i öronen

Vill du gifta dig? Jag vet inte. Kanske

Vill du ha barn? Ja, jag vill adoptera!

Solar du ofta? Typ varje dag på somrarna?

Är du flygrädd? Fråga dem vi åkte till Vitryssland med, hm...

Hur vig är du? Inte vig någonstans

Vad dricker du helst när du är törstig? Mjölk

Vilken är din favoritglass? Alla möjliga isglassar!

Tror du på ett liv efter döden?

Tycker du om sushi? Ja

Vad äter du helst när du ser på film? Glass eller godis!

Bor dina föräldrar tillsammans? Yeeees

Har du tandläkarskräck? Hade det förut, men inte nu. Fast det är obehagligt

Är du morgon eller kvällsmänniska? Eh, inget av dom typ

Vilken ögonfärg har du? Blå-gröna, typ

Vilka hårfärger har du haft? Olika bruna färger

Biter du på naglarna? Tyvärr

Är du beroende av något? Nja, tror inte det

Röker du? Har aldrig gjort och tänker aldrig göra

Hur ofta tränar/motionerar du? Vet inte, ibland, haha

Senaste låten du hörde? Carolina Gynning - Allt jag tar på blir till guld

Vad gör du på helgerna? Olika

Brukar du bädda sängen? Nej, det gör pappa

Hur många timmar sover du på en natt? Det är lite svårt att räkna när man sover (öööh)

Senaste bok? Prime Time

Har du kysst någon den senaste veckan? Näpp

Vad var det senaste du skrev på msn? Det vette faaan...

Önskar du att du bodde någon annanstans? Eh ja

Vem kramade du senast? Frippe kanske

Saknar du någon nu?  Kanske det

Hur många lampor har du i ditt rum? Många

Vem ringde dig senast? Mamma

Vad är du allergisk mot? Ingenting

Var du glad igår? Ja, det var jag la!

Vad är din favoritfärg? Typ svart

Sminkar du dig? Jepp

Hur ser ditt rum ut? Stökigt

Känner du dig värdelös? Aldrig

Känner du någon som tagit självmord? Nej, tur det!

Har du somnat i skolan någon gång? Well dah

Klockan är: 15.29

2008-03-01 @ 15:29:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

Svar; haha ja de var supersötaa ;P

2008-03-01 @ 17:01:41
URL: http://emeliesundiin.blogg.se
Postat av: sara

vart hörde du carolina gynnings låt? spelas den på radion? :D

2008-03-01 @ 22:52:41
URL: http://littlenova.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0