Sara Johanna Matilda

Påskafton

Uppe med tuppen idag för att snart dra iväg mot Stockholm och Älvsjö. Emelie och Lisa ska vara med på någon tävling och mamma ville åka in och kolla hundar så sure, jag hänger på!
Fru Jansson (mamma) har btw blivit om möjligt galnare än innan. För bara någon vecka sen om jag inte minns helt fel så bad jag henne om pengar men nej, det gick inte för sig det för då var det så dåligt med pengar så jaa, det var inte klokt! Ops, men hur kommer det sig att hon köpt en ny kamera som hon visade oss nu? Och varför uppstod den här konvrsationen alldeles nyss...

Mamma: Den stationära datan som stod på Saras rum är ju paj, så vi måste köpa en ny, det funkar inte med bara en.
Val: Vi tar en till bärbar!
Mamma: Alltså de är ju så känsliga och så kan du inte ha några spel på typ.
Val: Okej, vi tar en stationär.
Mamma: Eller så tar vi både och!

Ursäkta? Lögnerska säger jag bara!

2008-03-22 @ 08:12:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: David

Sara, det där va nästan lite läskigt :O Och joo, dom ser förjävliga ut, värre än vad dom gjorde innan jag satte på tandställningen ;D

2008-03-22 @ 10:59:43
URL: http://davidgd.blogg.se
Postat av: Hertzie.

HAHA Lene spårar som vanligt xD

2008-03-22 @ 14:31:26

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0