Sara Johanna Matilda

Jag vet att alla tror att, om himlen finns är jag förlorad

Koopertestet gick riktigt bra faktiskt, tack vare vår allas Stina! Mohaha, lite fusk skadar aldrig lixom. Har spanska nu, vilket suger. Men det är rätt skönt att vi fick gå iväg till korridoren för att "skriva text" så man slipper sitta i klassrummet och lyssna på Ann-Britt. Jag är klar med min jävla text, och den ska jag ha att till att återigen fuska med på provet på fredag. Vafan, det provet jag någonsin kommer göra i spanska, förtjänar man inte ett G på det iallafall? Det tycker jag. Matteprov på torsdag också, det vette fasen hur jag ska kunna fuska på däremot. Men något kommer jag nog på! Jag är så ond och smart.  Ja, ond är jag iallafall. Jag har publik! Sara (Sjöström) sitter och läser det jag skriver. Alltid nice. Ofta alla sitter med free translation uppe, hahahaha. Det säger väl ganska mycket. Bästa sidan någonsin.

2008-05-20 @ 12:57:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Hanin

Tack, detsamma, skitsnyggt utseende =D

2008-05-20 @ 18:15:52
URL: http://haninekung.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0