Sara Johanna Matilda

Nu jävlar

Äntligen hemma och sjukt taggad. Har gjort en deal med mig själv på hemvägen - aldrig, aldrig någonsin mer att jag skiter i att plugga eller hålla på med matten för att jag ändå inte klarar det. Nu jävlar ska jag börja ta det här på allvar, för jag tänker inte gå ut med ett IG som slutbetyg. Får jag IG imorgon får det bli det sista provet jag har det på. Men det ska jag ju såklart inte få.

Positiva tankar, positiva tankar, positiva tankar.
2008-02-12 @ 17:07:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

S: Joo det tar ju ALDRIG slut. Jag har 4 saker till på torsdag. Jisses!

JAG HÅLLER TUMMARNA FÖR DIG!

2008-02-12 @ 18:59:51
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0