Sara Johanna Matilda

Only for the weak

Ännu en onsdag i skolan har passerat. Vart en jäkligt lugnt och skön dag, bara 2 lektioner; filmkunskap och matte. På matten tog jag mig ett rejält snack med Bosse om hur f-n jag ska klara matte B, och vad som händer om jag inte gör det (mest troligt) osv. Han sa att om jag klarar det ska jag få en bakelse av han. Han har nog kommit ur den där hemska klimakterie-perioden och blivit gamla vanligt Bosse igen, skönt!
Jätteskönt med lång rast idag, eftersom vi inte hade något klassråd så jag, Marika, Elin och Joanna satte oss ner med te och pratade massa, jättemysigt. Sen var det ju tänkt så att jag och Kim skulle sitta kvar efter skolan och plugga. Och visst, vi satt kvar, men blev det något plugg? Knappast. Satt och pratade massa skit med Erik och tog det allmänt jättejättelugnt.

Och nu sitter jag här med hänt bild väntande på sängen. Ser lockande ut, jag ska nog pallra mig dit.

Punkt.
2008-02-06 @ 15:09:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0