Sara Johanna Matilda

Second best

Skola idag som vanligt. Ungefär lika tråkigt som vanligt. Spanskan var dock slappare än igår eftersom vi fick kolla på en skapligt intressant film större delen av lektionen. Men samhällen och temat var rena rama sömnpillret, trots det blev det mycket skratt och flams - det är det jag älskar med SP06B! Tog mig en enligt mig välförtjänt sovmorgon imorse som egentligen inte gjorde någon nytta alls eftersom jag var skittrött ändå, menmen. Efter skolan fick jag skjuts hem från skolan av Frippe, och han hängde även på in och kollade på tv en stund tills han pös för att köpa pizza åt sin familj! Själv funderar man ju starkt på att börja leva ett bättre liv, vilket aldrig lär hända, men ändå. Ni vet, mindre bullimi light och mer riktig bullimi typ. Nej, sånt ska man inte skoja om, förlåt.

Nu sitter jag och kollar kläder, ska tvinga mami att beställa åt mig sen. Fan, klockan är ju snart 8! Dagen har gått rätt fort ändå.

Vi hörs.
2008-02-05 @ 19:53:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack! Din design är inte så pjåkig den heller! :)

2008-02-05 @ 20:35:08
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0