Sara Johanna Matilda

Though I know I'll never lose affection

Har vart en jättemysig dag idag. Emelie, jag, Therese, Habbi och Sara gick till syon på morgonen för att snacka lite om individuella val och sådär och det blidde så att jag och Emelie blev kvar ett tag så man slapp lite av samhällskunskapen. Och efter ett tag där så smäller det, brandalarmet drar igång. Bara övning såklart, vilket gjorde det ännu mer skitirriterande att stå ute i kylan i typ en kvart. Men sällskapet var kul så det gjorde inte så mycket och snart var man inne igen.
Spanskan gick superfort för en gångs skull och var inte lika plågsam som vanligt. Lunch stod näst på schemat med chickenbitch, ris och sötsur sås. Skitgoooott!  Satt riktigt länge och bara pratade med alla och när resten tröttnat satt jag, Kim och Elin kvar och pratade ännu mer om allt möjligt, mest karlar som man aldrig kan bli klok på. Naturkunskap nu, skriver om GMO. Går ganska bra faktiskt och är skapligt intressant. Men lite svårt att koncentrera sig när Ibbe, Therese, Kim och Emelie sjunger och diggar Britney Spears. Ska nog säga åt dem att hålla käften.

Ha det bra!
2008-02-08 @ 14:22:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: T`

Vad bra, jag gillar kläderna iallafall =)))
Hoppas du får en bra fredag =)

2008-02-08 @ 15:17:58
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0