Sara Johanna Matilda

Bless the night it's now or never

Vad kan man säga? Ännu en dag i Stockholm. Sjukt kul med Emelie och Val! Brollan slog på stort och köpte en cardigan på MQ för 700 spänn, bravo. Emelie hittade också massa smått och gott och det gjorde banne mig jag med! Först åkte vi till Täby men det var värdelöst där på ren svenska, inte alls vår klass (höhö) så vi åkte till Stockholm istället som sagt. Var lite oroliga ett tag att vi gått på fel buss, man har ju 0 koll lixom, "nästa station - vildmarken". Creepy. Men vi kom fram iallafall och tur var väl det för där fyndade vi som mest! Här kommer lite bilder på vad jag hittat både idag och igår! :)
 
Äsch, det laggar sönder med bilderna. Kolla bilddagboken istället om ni vill se. Sariiiish heter jag där.

Livet kan inte bli bättre för tillfället känns det som. Eller jo förresten! Klasskamrater, vad fan händer på nyår egentligen? Blir det nåt? Hör av er!

2007-12-27 @ 20:19:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida

Ha en bra kväll!

2007-12-27 @ 20:24:54
URL: http://aidilutt.blogg.se
Postat av: emelie s

man ser inte bilderna!

2007-12-27 @ 22:40:14
Postat av: Fiya

Håller med Emelie där, man kan ju inte se bilderna xD

2007-12-27 @ 22:56:02
URL: http://sofiachristina.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag vill också ha fiin blogg :/

2007-12-28 @ 22:41:51
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0