Sara Johanna Matilda

Caught up in a world of uphill climbing

Sitter i skolan med Emelie och Sofie som lixom jag skiter fullständigt i gympan idag. Vi har engelska redovisning vid 10 och det känns fan så mycket viktigare än idrott. Kom även på igår kväll efter teatern att jag har spanska omprov (IGEN! FÖR I HELVETE, HAR JAG INTE KLARAT DE TVÅ FÖRSTA KLARAR JAG VÄL FÖR FAN INTE DET HÄR HELLER?!) idag och har såklart inte pluggat ett piss. Jag hatar spanska så hårt alltså, det är så sjukt värdelöst. 




Någon som är på att träna lite hund någon dag?!
2007-12-18 @ 09:08:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag hatar också spanska, speciellt läraren. ;P Såå skönt att jag inte har det längre! Håll ut, det är bara ett halvt år kvar för dig.

2007-12-18 @ 11:43:09
URL: http://thecrewblogg.wordpress.com
Postat av: Ann-Britt

Hej Sara!

Det känns tråkigt att du ska behöva känna så här inför spanskan. Om du vill prata om dina problem så kan jag haffa dig i korridoren och så kan vi se vad vi kan trolla fram. För jag vill verkligen att det ska gå bra för dig för du är så gullig så det vore skönt om du prioriterar spanskan nästa år.

MVH Ann-Britt

2007-12-18 @ 15:17:14
Postat av: Micke

Ann-Britt... I HATE YOU!!!!!

2007-12-18 @ 15:42:26

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0