Sara Johanna Matilda

Du lever bara en gång

Och så var det äntligen jullov! Fy fan vad skönt rent ut sagt. Okej hjälp nu är det någon jävel på msn som heter "bruna kille" som skriver för fulla muggar, blir nog till att blocka den karln alltså, jag har annat att tänka på!

Som sagt, jullovet började idag vilket såklart innebar en julavslutning på skolan. Yeees så att säga... Först var det estetarna som uppträdde i aulan och det sög ganska hårt alltså, men efter det så drog vi till korridoren och fick glögg och pepparkakor och skit, gottigott. Mitt spelberoende satte igång så fort jag kom in i korridoren men de andra hindrade mig från att börja spela quake! Det är fan läskigt, jag är på riktigt helt beroende... Jaja, iallefall, vi körde någon frågesports-lek med treorna och sen fick vi sluta, då drog några ur klassen ner  till den underbara pizzerian Roni (stavning?) där vi nu mera är stamkunder. Smarrigt med lite tonfisksallad, höhö. Där fick de andra gästerna reda på att "jag heter Sara och jag är alkoholist" ("Hej Sara!"). Mohahaha, men så får man inte göra. Öh, nu börjar det bli lite för internt. Efter pizzan drog vi till spelaffären och letade efter quake III men (som tur var?) så fanns det inte, men jag och Simon blev däremot lite sugna på Dora utforskaren. Det kanske vore nåt? Nästan så man måste skriva upp det på önskelistan på en gång alltså. Naaat.

Sen bar det av in till Stockholm för att fixa lite julklappar men blev istället mest åt mig själv, höhö. Det var trevligt iallafall och nu ska jag snart ut med Emelie för att ge henne en otroligt vacker gåva jag hittade på buttrix (buttriks? buttricks? whatever...). Haha, den passar henne perfekt.

Oj herrejävlar, det är bara 3 dagar kvar till jul hörrni!

2007-12-21 @ 19:56:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: David

Jaha så va särklassen i farten igen.. Vad trodde dom andra på pizzerian liksom, "Hej Sara!".. Jaa, herregud.. En varning till alla Norrtäljes pizzerior: ser ni en stor grupp ungdomar närma sig, med "Hej Sara"-Sara i täten, låtsats att ni har stängt!

2007-12-27 @ 20:38:49

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0