Sara Johanna Matilda

For once in my life

Tja alla vänner och ovänner,

nu har jag äntligen tagit steget ut i bloggandets värld och jag måste fan erkänna att det känns äckligt bra.

Trots en kanske lite smått deppig dag så är jag på ganska bra humör och pratar nu i telefon med Emelie som för övrigt också funtar stenhårt på att skaffa en blogg, ja, jag är en fena på att skapa trender! Appropå fena, eller ja, djur som simmar i vattnet alltså  val, så ska jag och valen till stora Stockholm på torsdag. Det blir najs.



Det blir bättre, jag tror verkligen det och jag kommer aldrig glömma dig. Aldrig. <3

2007-12-11 @ 17:37:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ämli

Oh yeah, en fena är vad du är men jag hade faktiskt planer på en blogg sedan längee :P (a) hoppas du mår bättre snart love ya goldah

2007-12-11 @ 18:13:43

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0