Sara Johanna Matilda

Hey, it's hard to be a rock n' roller

Haft en riktigt lugn dag idag, skönt! Kollade på skeletons in the closet, fy fan vilken bra film alltså. Någon annan som sett den? Måste nästan kolla på den igen alltså. Var även nere en snabbis på stan med mami för att köpa present till Frippe som precis som jag fyller år imorgon. Höhö, hoppas han blir glad. Köpte också strumpbyxor och nya guldarmband eftersom de jag hade till Pelle förut antagligen ligger kvar där... Någonstans. Sen bar det av till Willys och det var väl ungefär lika kul som alltid... Inte kul alls med andra ord, och sen fick jag skjuts direkt till Fiya. Vi pratade massa, kollade på Mysteriet på Greveholm och så hjälpte hon mig med den förbannade designen på bloggen. Du är bäst! <3
2007-12-28 @ 22:34:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Fiya

Men du är bättre

2007-12-28 @ 22:50:11
URL: http://sofiachristina.blogg.se
Postat av: Fiya

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN :D

2007-12-29 @ 10:33:13
URL: http://sofiachristina.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0