Sara Johanna Matilda

Killed my friend with a fryinpan

Den här dagen har gått riktigt fort och har iprincip inte gjort ett piss, suttit här och spelat  the sims (nörd) och kollat på det okända hela dagen, händelserikt... Julafton igår var väl helt ok, det  var roligt hos farmor och farfar, men julkänslan fanns inte riktigt alltså. Ingen snö eller någonting så vad hade man väntat sig, men jaja. Om 4 dagar fyller man år då! Det är riktigt trevligt må jag säga. Då fyller ju även min (enda?) trogna läsare Frippe år + ett X antal andra vänner. Hallå alla trogna blogg-läsare, om jag nu har några, skriv en kommentar då och då, det gör det hela så mycket trevligare! Men fan, lite har jag ju ändå gjort idag - cyklade till willys på kvällen med Emma, Jossan, Malin och Val och köpte  hårfärg. Så vi öppnade salong Nilsson nere i källarn och färgade hår så det stänkte på väggarna. Mitt blev mörkbrunt med typ guldiga slingor, det blev la bra. Måste dra slaggen snart ska in till Stockholm vid 8 imorgon för att slåss vid mellandagsrean! Skriver mer imorgon. God fortsättning!


396324-1





Såhär snygg var allt jag när vi färgade håret! I för liten badrock och plastpåse på skallen.
2007-12-25 @ 22:14:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: frippe

okeej;D nu har jag komenterat xD

2007-12-26 @ 18:07:13
Postat av: frippe

okeej;D nu har jag komenterat xD

2007-12-26 @ 18:07:27
Postat av: David

När du spelade Sims, tänkte du på Quake då? :O

2007-12-27 @ 20:40:39

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0