Sara Johanna Matilda

Lussemens och morderkaka

Hundutställning idag på stora Stockholm, vad kan man säga? Det var najs. Upp vid kvart över 4 imorse och fixade lite crap, sen åkte vi och hämtade Emelie vid 5. Vid bussen mot Stockholm började dampet och hela vägen in sjöng vi till Lill-babs och hade allmänt damp, jag menar klockan var ju inte mer än halv 6, vad kan man vänta sig?
Väl där inne var man ju trött som ett as men då fick man självklart vänta utanför i typ 30 minuter eftersom de inte ens hade öppnat än. Härligt, iskallt och sådär alldeles jättemysigt. Men när vi väl kom in så lyckades jag, Emelie och Lisa bli av med småbarnen (vi leker kurragömma, ni gömmer er och vi letar inte) men eftersom det fortfarande var alldeles för tidigt för oss så gick vi bort och satte oss och väntade på att freestylen skulle börja samtidigt som vi typ sov. Jaja, sen sov vi lite till och käkade och gick runt och var allmänt fula. Så höll väl dagen på iprincip tills vi åkte hem igen då det spårade ännu än gång men inte lika våldsamt. Nu är vi iallafall hemma med kassar fulla med gratismat och hundgodis (det är ju det enda som budgeten tillåter lixom). Trevlig men rejält tröttsam dag, jag kommer sova gott inatt.

Emelie och jag gjorde en liten parodi på "lussekatt och pepparkaka"-låten... Lussemens och moderkaka låt er väl av detta smaka la-la-la.
2007-12-15 @ 18:46:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: David

Haha "vi leker kurragömma, ni gömmer er och vi letar inte".. smart där Sara.. Ganska kul oxå ;D Men jag gillar inte sången..

2007-12-27 @ 20:33:52

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0