Sara Johanna Matilda

Stockholm i mitt hjärta

Helt ok dag i Stockholm. Vi åkte in vid 8 och var alltså där runt 9, efter lite strul vid biljettluckan och ett missat tåg kom vi äntligen iväg men blev inte särskilt glatt överraskade när de flesta affärer var stängda. Bajs också. Så vi vandrade omkring ett dag och hamnade såklart på donken med varsin glass, men när vi var klara där hade klockan rört sig mot 10 och affärerna hade börjat öppna, wiho. Gick runt lite här och var, jag letade som en tok efter skor men hittade inte ett enda jävla par som passade förrän senare. Då vart jag glad. Vi käkade också på någon tacobar, rätt god mat men var inte hungrig så det fick bli att dela med Val. Funkar det med. Kom hem för inte länge sen och har jätteont i benen, vi har ju trots allt gått iprincip hela dagen. Hittade iallafall en mysig tröja på stadium, skor och lite annat smått och gott, ska nog in imorgon igen och köpa lite mer, måste ha ett par pumps och lite mer tröjooooor. Om ni är sugna på bilder kan ni kolla in min bilddagbok vettja.

AMEN HALLÅ, KOMMENTERA LITE, RESPONS TACK!

2007-12-26 @ 16:52:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, smart att åka in så tidigt när affärerna inte var öppna. ;p

Jag var inne i Norrtälje en sväng idag, men hittade ingenting. Bara massa folk överallt! :S Suck! Det är inte särskilt mycket som är på rea heller... Men, men.

2007-12-26 @ 18:18:59
Postat av: Emelie

Amen hallå då får du banne mig ta att kommentera du med! =)

2007-12-26 @ 23:19:12

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0