Sara Johanna Matilda

Welcome to the jungle

Har vart iväg med far min nu på morgonen och skaffat en gran, väldigt ståtlig om jag får säga det själv. Sitter och funderar på om jag ska till skolan imorgon, det vore ju rätt mysigt eftersom vi ändå inte ska göra någonting, bara fika typ och "leka" med treorna och sen ner på stan och käka pizza med klassen. Men å andra sidan vill jag till Stockholm. Får försöka få till det så jag kan göra både och. Inget att plugga idag så ska ner på stan om ett tag med Emelie och lägga undan lite kläder på typ HM och Jc så mamma kan få hämta ut dom sen, he-he-he.

Ha en bra dag allihopa!
2007-12-20 @ 11:44:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0