Sara Johanna Matilda

Dagen igår

Spårade såklart i skolan, vad annars?
Drog till konsum med Sara, Habbi, David, Linda, Emelie och Anna för att tjacka godis! För en gångs skull köpte jag för minst av  alla, haha, det är ett steg i rätt riktning iallafall. När vi kom tillbaka till skolan frestade vi Kim lite med godiset vilket var väldigt evil men samtidigt rätt kul, hehe. Men hon klarar sig ändå jävligt bra, jag hade inte klarat mig i 13 dagar. Lätt inte.

Emelie henkade på hem till rönnbärsvägen och väl här drog vi fram massa gamla skivor, bland annat Spice girls och började hoppa omkring som dårar i vardagsrummet.

Sen  slog vi på stort med redig filmkväll och en vandring på stan för att träffa några halvdragna katrineholmare, bland annat Nicklas.

Emma och jag gick ner till konsum för att köpa en film, my little eye, som var... lite annorlunda. Fattade inte så mycket och den var egentligen inte särskilt läskig förän på slutet, menmen. Den dög!

Vi som var här var då; Emma, jag, Val, Pelle, Frippe, Matte och Hertzie. Vid 10-tiden gick vi ner på stan för att som tidigare sagt träffa Nicklas och han hade med sig några andra katrineholmsmänniskor, eller en var iallafall från Katrineholm. Sen gick vi hem igen och kollade på Scrubs och sen sooov vi.

Orkar inte berätta mer, men det var en skitrolig kväll iallefall som vi får göra om snart! <3

2008-02-02 @ 12:21:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

haha exakt så sa jag med.. jag ba, jag skafan elda upp alla mattesakerna när jag är klar :P

2008-02-02 @ 12:22:22
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Malin

ja verkligen :D allt bra?

2008-02-02 @ 12:28:47
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0