Sara Johanna Matilda

Fredag är endå den dagen som känns bäst

Jag vill ha kyckling idaaaag!
Okej, där gjorde man väl om den där låten lite men wtf.  Fredag är ju faktiskt den dagen som känns bäst och jag vill ha kyckling idag. Mums.
Sovmorgon till 10 men lär dra dit tidigare, Emelie, Sara och Habbi lär vara där sååå. Fan, klockan är ju bara 10 över 8! Den här tiden brukar jag gå upp i vanliga fall, vad i helvete gör jag uppe nu?!
Naw, min söta lilla Liza kan inte hoppa upp själv på soffan, hon står och tar sats och ser jättesöt ut. Måste hjälpa henne upp!
Så, då var det avklarat. Nu ligger hon brevid mig och ser om möjligt ännu sötare ut. Ja, det är konstigt.
HAHA, nu kom jag att tänka på Svensson Svensson, i den där filmen när de flyttar till Stockholm! Någon som har sett den? Om inte - ta er en titt på den, den är förjävla rolig!
Usch vad jag svär hela tiden, måste försöka sluta.

Ha en bra dag allihopa!

2008-02-01 @ 08:11:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0