Sara Johanna Matilda

Okontrollerad kaos

Teatern var fan roligare än vanligt ikväll. Jättemånga var borta så det var bara jag, Emelie, Val, Frida och Anna. Och Pernilla förstås. Fick på ren svenska inte ett skit gjort, vi bara fikade, skrattade och... skrattade och fikade lite mer.
Fick Pernilla att skjutsa oss till Flygis, en vansinnesfärd utan dess like: - Men var fan kör jag?! Jag är full!
Haha, vad ska man säga? Det märktes att hon hade något i sig iallafall.
Vi köpte massa, massa och åter massa fika, allt från muffins till chokladbollar och bullar. Nästan äckligt så mycket det var. Val fick massa olika roliga smeknamn så som "zombien i hörnet" och "elefantpojken", HAHAHA. Ja, ganska internt men ni skulle nog också skrattat om ni var där!

Nu är jag iallefall hemma och ikväll ska jag kolla på du är vad du äter och kitchen nightmares. Skola imorgon och appropå det! 10 av 18 fick IG på matteprovet. PINSAMT!

2008-02-14 @ 18:48:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: chanchie

du inget slår när 22 av 25 fick IG på vårat förra matteprov :/

2008-02-14 @ 22:26:07

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0