Sara Johanna Matilda

Tiden räcker inte till

Det händer verkligen saker hela tiden känns det som, men det är ju så det ska vara när det är sommarlov!
Lägret är slut nu och det känns jävligt skönt, ungarna var odrägliga 99,9% av tiden och ja... skönt att slippa dom helt enkelt! Jag tänkte fan på det där, när jag var liten och gick på läger var jag typ jättejättesnäll och blyg mot de som ledde lägret, jag vågade fan inte säga emot om maten var dålig eller nåt! Men de här ungarna, jaa, helt galna. "Makaronerna är överkokta!" "Lätta? Har ni inget annat smör?", ja det var några av de typ 10000 kommentarer vi fick under helgen. Ungjävlar, gör egen mat då.
Igår var jag med Emelie och vi hade såklart damp som vanligt. Vi kom fram till att vi ska göra en parodi på the Blair witch project. Oh yeah, det kommer bli toppen.
Nej, jag har egentligen inte tid att sitta här och skriva, snart kommer Fiya, vi ska ner på stan och möta Anna och Chanchie vid kärleksudden! Det kan bli riktigt kul!

Vi hörs.
2008-07-01 @ 12:04:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej svej

hoppas du inte blir sur för jag tipsar om mina 2 tävlingar

men det skulle va kanon kul om du deltog

www.enlitentax.blogg.se

2008-07-01 @ 12:07:09
Postat av: Fiaah

Godmorgon=). Hoppas du får en bra dag:D

2008-07-01 @ 12:12:14
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej där Sami! Så du ska till finland you bastard? jag som ville ha ditt sällskap på lördag kväll. Men om du ändrar dig så är det bara att komma ;)

2008-07-02 @ 19:30:21
URL: http://pernijah.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Det är bäst för dig att du kommer över det. MOOOORRR!

2008-07-03 @ 16:31:42
URL: http://pernijah.blogg.se/

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0