Sara Johanna Matilda

Can't waste my time so goodbye

Blev Älvsjö igår igen för att kolla freestyle, och det gick mycket bättre för både Lisa och Emelie, haha.
Mycket damp där och mycket damp på den söta lilla restaurang vi köpte mat från sen när vi åkte hem. Eller juste... Det var ju Mc Donalds, hur kunde jag glömma?  Yeye...
Senare drog jag till Fiya och ännu senare kom Rosie och Linni, det var skitroligt, har fan inte garvat så mycket på länge. Vi drog till konsum för att köpa lite viktiga saker (typ godis...) och julmust! När vi kom tillbaka hem hade tydligen Rosie och Linn sagt att de inte gillar påskmust hela tiden, men inte deppade jag och Fiya ihop för det! Två flaskor för oss själva - gärna för mig!
Haha, Rose berättade om att hennes mamma Gudrun hade haft en förföljare som hette Stefan (visst var det väl det?) för flera år sen, som kom typ från Kalmar och var skitläskig! Han hade typ åkt upp hit och tagit massa bilder på henne och lagt i deras brevlåda och skit, asläskigt! Så vi var jätterädda hela kvällen typ samtidigt som vi gjorde minstsagt parodi på gubben. Vi sökte på google och han visade sig vara skitful och skittjock! HAHA, det var ju en liten lättnad när man skulle cykla hem sen iallefall att han antagligen inte skulle hinna ikapp. Det här får vi göra om tjejer! <3
Jag försov mig rejält idag, jag och Lisa skulle upp och träna vid halv 1 och jag vaknade typ12... Oooops... Men sen bestämde vi iallafall att vi ska träna imorgon för det är så jävligt pissigt väder idag.
Idag ska jag nog istället till Täby med Emelie för att fixa hennes mobil som laggar.
Ha en bra dag!

396324-251

396324-252

396324-253
HAHA, här låtsades vi då att Linni var Stefan som satt bakom en tidning och kollade på oss med en spegel, vi tänkte att det kanske var så han gjorde på Gudrun! Gud jag kan knappt skriva det här utan att garva sönder...

396324-255

396324-254
2008-03-24 @ 12:31:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0