Sara Johanna Matilda

Surt

Redovisning av samhällskunskapen imorse, det gick riktigt bra faktiskt, skönt att ha det klart. Lektionen gick snabbt och näst på tur stod spanska, där jag fick 4 poäng ifrån G. Det var jävligt surt faktiskt, men jag fick typ bara 3 fel på läsförståelsen, det var desto bättre! Då vart jag nöööööjd.
Till lunch vart det korv vilket jag inte äter eftersom jag numera är muslim eller vegetarian, så det fick bli fisk, mos och ärtor för mig och Emelie, mums.
Nu har vi tema, vi ska göra en teater, känns som något för mig!

2008-03-14 @ 13:25:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Erik

men alltså ser du inte att det är skillnad? på ena bilden är snören jättehårt åtdragna o det ser ut som värsta nazi-kängorna!

2008-03-15 @ 12:50:25
URL: http://sharethefun.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0