Sara Johanna Matilda

To where you are

Tandläkarn det första man gjorde imorse, och bättre kunde det gjort. Kärringen är galen och ska tvinga tillbaka mig nästa vecka också! När jag kom till skolan fick jag höra av flera i klassen att de också har galenskaparen som tandläkare, usch och fy för henne.
Jag är überstressad, ska göra spanskaprov imorgon, behöver plugga matte, ska upp och träna med Kim och Lisa nu... Josh Groban lugnar lite iallafall med You raise me up.

Btw, imorgon drar jag till Katrineholm direkt efter skolan, så får se om jag skriver något i skolan, annars blir det säkert nåt skrivet där nere! Önska mig lycka till.

2008-03-06 @ 18:09:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: anna

Tack så mycket :) din var också fin :)

2008-03-07 @ 00:18:08
URL: http://blima.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0