Sara Johanna Matilda

För det är ett nytt spel och jag vill inte vara med

Det är när folk är som dig som man uppskattar de riktiga vännerna som mest.



Ofta jag börjat gilla musik som Pelle gillar, typ hästpojken
Ofta jag fick VG på naturkunskapen som jag skrev ihop på en halvtimme
Ofta alla turkar i hela världen addar mig på msn
Ofta jag skulle döda någon för en glass
Ofta jag nästan blåste iväg när jag gick hem
Ofta jag inte skriker, slår och spottar på dig så mycket som du förtjänar...
... Ofta det bara är en tidsfråga till jag gör det
2008-05-12 @ 15:12:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Micha

Svar: Tack.. Men vadfan, säg inte sådär innan den är omgjord. Nu finns det ju all anledning att jag ångrar mig ;) Men tack ändå ;)

2008-05-12 @ 15:25:10
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0