Sara Johanna Matilda

You'll need love, to light the shadows on your face

Rätt lugn dag i skolan alltså. Orientering första lektionen, vilket gick som det gick! Haha, kan ju säga såhär; vi kom typ 40 min sent till andra lektionen som var engelska, det kanske säger allt? Ja, vi gick typ vilse.
Sen hade vi lite andra lektioner, typ spanska och... tema. Där vi skulle skriva kärleksdikter eftersom vi har tema kärlek nu. Ja, hur gick det? Ganska bra faktiskt om jag får säga det själv, haha. Vågar inte riktigt berätta the truth and nothing but the truth, ifall någon lärare (A-K) mot all förmodan skulle läsa det här. Lika bra att vara på den säkra sidan. Nu ska jag fortsätta kolla på andra avenyn, och vid halv 7 ska jag upp till klubben för att träna. Hugo ligger på hårddiet inför sommaren och då måste man ju såklart träna lite också.
Mööhöhöhöh, jag mailade dem med den söta welsh-valpen som jag skrev om i typ förra inlägget, och de sa att även om jag inte vill köpa just den så får jag gärna komma ner och kolla på deras andra hundar och bilda mig en egen uppfattning om rasen och sådär! Åh, jag vill så jävla gärna göra det. Jag tror dom bor i närheten av Katrineholm, så varför inte slå två flugor i en smäll och dra med sig Pelle dit också?! Ibland är jag ju så smart alltså.
2008-05-13 @ 17:00:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Erik

ni lyckas då alltid springa vilse!

2008-05-13 @ 21:30:00
URL: http://sharethefun.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0