Sara Johanna Matilda

Det är tuffa tider

Helgen har varit fullspäckad med teater från morgon till kväll, men vi har haft riktigt roligt för det mesta så det har vart kul! Men tröttheten har verkligen satt in idag och jag var otroligt seg och trött i skolan idag. Jag fick iallafall tillbaka religonsprovet som vi gjorde förut, och fick otippat nog VG! Helt jävla galet med tanke på att jag bara skrev ner vad som föll mig in, men det var skönt! Kommunikationsprovet däremot gick inte lika bra, men jag vet ju nu vad jag hade fel på och sådär, så nu gäller det bara att plugga på till omprovet på onsdag.
Appropå ingenting, Kim har bestämt sig för att ta sig an namnet BlondinKim och börja blogga! Det känns som en riktig hit alltså, det kommer bli riktigt kul. Pelle var ju här i helgen också btw, och det var superroligt, och han kommer antaligen imorgon igen! På onsdag är det ju valborg och då blir det till att dra till Fiya för middag, och sen till Södra Bergen kanske?

2008-04-28 @ 16:31:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej hej =)
Jo tack bara bra hur har du haft det då?
Saknar solen!

Gud vilken fin blogg du har :D
Ha en underbar kväll =)

2008-04-28 @ 22:52:18
URL: http://madeleiiiines.blogg.se
Postat av: EN ARG DESSE!

Vadå till Fiya på middag på valborg?! e du helt tokig kvinna?! inget illa ment till Fiya om de läser detta :/ syftade på våra planer!

2008-04-28 @ 23:18:50
URL: http://lillalillan.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0