Sara Johanna Matilda

Måste ta tag i mitt liv

Jag är så otroligt jävla stressad för tillfället så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Måste verkligen börja använda min almenacka igen så jag kan hålla koll på allt som händer, för det här håller inte. Nu får bloggen funka som almenacka tills jag hittat min igen.

Tisdag: Träffa Emma på klubben 19.00 för att planera för roliga dagen med HU
Onsdag: Skola, dirr till Stockholm efter skolan, teater 18.00, hem och plugga
Torsdag: Kommunikationsprov, hitta kläder till teatern på temat, lära mig replikerna, träffa Monika på klubben 17.00
Fredag: Skola, teater på temat + bokredovisning, träna med Lisa 19.00, Pelle kommer
Lördag: Heldag på teatern, 10.00-20.00, fest hos Anna I
Söndag: Heldag på teatern, får ta reda på vilken tid, kurs med Angelica 19.00

Amen det känns toppen! Jag drar och plugga kommunikation nu. Om ni inte hör mer ifrån mig så är jag förmodligen död. Jag lär ha tagit självmord.
2008-04-22 @ 16:42:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: isa

åååh, din stackare! förstår precis din panik, vi har också en massa skit /: men snart är det sommarlov!

2008-04-23 @ 20:48:09
URL: http://izorstarfighter.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0