Sara Johanna Matilda

Tillbaka i sam-laget

Ja, som ni alla vet så var jag ju hemma igår pågrund av... olika anledningar, haha.
Men det var skönt att vara tillbaka idag, faktiskt! Man saknar alla bara det går typ en dag, helt sjukt, hur ska jag klara mig utan er efter gymnasiet? Det är ett mysterium. Fick skjuts av Erik och hans snälla mamma hem, väldigt trevligt måste jag säga, men gjorde bort mig som vanligt genom att prata typ aalldeles för mycket, men sån är jag.
Får göra matteprovet på torsdag också, så nu får man plugga järnet så får vi se hur det går.
2008-04-08 @ 16:55:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Erik

du skötte dig bra! du pratade definitivt inte för mycket...det tyckte inte jag iaf ;D

2008-04-08 @ 18:19:10
URL: http://sharethefun.blogg.se
Postat av: Erik

nej det är mycket, mycket farligt!
bäst att hålla sig undan för sådan personer som har det så man inte blir smittad

2008-04-08 @ 19:02:44
URL: http://sharethefun.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0