Sara Johanna Matilda

Klappat och klart

Äntligen hemma, skönt!
Gick riktigt bra på stan, tror jag iallafall, gäller att  hoppas på det bästa. När vi var klara med utdelningen till typ stans alla affärer drog vi till Roni (såklart) för att avnjuta lite onyttig mat. Mitt nya liv kan ju fara åt helvete lixom. Jag försöker igen med det någon annan gång! Men åh vad sugen jag blev på att handla saker när man hitta massa fint i varenda jävla affär. Ge mig pengar, någon!
Distans imorgon så då blir det plugg och sen teater och kanske lite träning med Emelie och Lisa om det hinns med. Ska nog börja plugga lite redan ikväll så man slipper göra så mycket imorgon. Smart.

Fan, jag hatar att alla är så jävla deppiga i skolan, det smittar verkligen av sig. Men det kommer fixa sig, det gör det alltid! <3

2008-02-13 @ 18:43:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: evelina

Detsamma!

2008-02-13 @ 19:42:39
URL: http://blomquisten.blogg.se
Postat av: annnna

Lite pengar skulle jag inte säga nej till inte!

2008-02-13 @ 19:50:35
URL: http://annaluu.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0