Sara Johanna Matilda

Matte är inget för mig

Alltså åh, frustration på hög nivå. Tårarna bara sprutar för jag är så jävla irriterad. Jag river snart sönder den där jävla matteboken, för jag orkar inte mer! Jag har haft IG på de två senaste proven och kommer få det på det här kommande också. Hur fan ska man kunna plugga till två omprov samtidigt som man måste hålla på med ett till kapitel + allt annat vi har, vilket inte är så lite? Fan, jag väljer bort den här jävla skiten. Jag kommer ångra mig som fan sen, säkert, men va ska jag göra då?! Jag måste ändå läsa matte C för att bli det jag vill, så mina framtidsplaner är ju ändå förstörda.

2008-02-27 @ 17:14:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida

finns det ingen tid som man kan träffa en annan mattelärare som kanske kan hjälpa dig att hinna ikapp? eller någon kompis som är bra på matte som kan hjälpa dig på fritiden? jag har exakt samma problem, jag är jättedålig på matte och har fått IG och svagt G på alla proven. jag har haft riktig ångest inför mattelektionerna och sånt.. men vi har nyss fått en ny mattelärare och sen dess har allting blivit mycket bättre. kolla med klassföreståndare eller mentor eller vad ni nu har och fråga :)

2008-02-28 @ 10:34:16
URL: http://fkempe.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0