Sara Johanna Matilda

Brölande kor

Står inne i badrummet, har precis duschat när jag hör ett jävla brölande utanför. Första tanken var att mobilen ringer, men nej, jag har ju ingen låt som låter såhär jävligt på mobilen. Står och lyssnar ett tag och försöker komma fram till vad det kan vara... "Take this liiiiiiife!!!!!!" skriker musiken. Det här känner jag igen ju, tänker jag och går ut, men typ flyger tillbaka in i badrummet eftersom det är så jävla högt ljud! Pappa står och fixar med tvätt och skriker "IN FLAMES!!!!" samtidigt som han typ diggar sönder.

Jag är rädd, riktigt rädd.
2008-01-24 @ 12:37:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHA go pette!

2008-01-24 @ 13:21:30
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0