Sara Johanna Matilda

Godmorgon

Dagen började ju ganska dramatiskt om jag får säga så med att telefonen ringde. Men det var bara pappa som hade missat bussen, varför han skulle ringa och säga det vette fan. Iallefall efter det kunde man såklart inte somna om, men hade fått ett sms från Joppe igår när jag sov så tänkte att jag kanske kunde väcka honom om jag smsa tillbaka. Och det kunde jag!
Sen smsade jag Pelle också som var vaken av någon anledning, höhö.
Upp till datan blev det bara för att ta emot saw 4 av Joppe, men det verkar gå segt...
Sen var jag uppe till 8 kanske och kollade på tv och sen slocknade jag igen och vaknade nu för inte så länge sen. Skönt!
Kom på att det är teater idag och har en hel del som måste fixas här så... Vi hörs senare!

2008-01-31 @ 13:04:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Katti

Kul med teater, ska du vara med i en eller ska du se en? :)

2008-01-31 @ 13:23:10
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se
Postat av: Emelie

du menar väl saw 4? :D

2008-01-31 @ 19:30:45
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0