Sara Johanna Matilda

Helt galet

Helt galet är väl dom enda orden som passar in på gårdagen. Det hela började på pizzeria KEBABEN (hahahaha!) där alla dårar samlades för att avnjuta en måltid, höhö. Herrn i huset (kocken) var kåt som ett jävla as och gick omkring och sa kompis och snygging till oss omvartannat. Det var lite läskigt men bara att vara vänliga tillbaka ("tack kompis!"). Ja, så vi satt där och åt i godan ro men sen kom Kim och förstörde stämningen, nädå, klart hon inte gjorde! Hon hade tatuerat sig på benet och det var en tjusig en må jag säga.
Efter pizzeriabesöket drog vi oss till ICA för att köpa lite  godis. Lite  var det ja... Slutade på 73,50 tror jag! Fast då skulle ju såklart jag, Emelie och Therese dela. Haha, jag och Therese garvade sönder åt gamla minnen från när vi var hos henne och... ja, körde den här tysta minuten då om det är någon som kommer ihåg det? Den som övergick till dampiga timmar... Stina fick ta hand om godiset som hon sa att hon skulle skydda med sitt liv. Juste, jag kanske skulle presentera vilka som var med, att jag kunde vara så dum att glömma det! Ja, först och främst har vi ju mig själv sen var det; Pernilla, Sofie, Kim, Elin, Stina, Emelie, Therese, Joanna... Har jag glömt någon? Tror inte det. Sen kom även Erik som fick vara ensam kille, haha, stackarn. Men han verkade inte klaga över det!
Väl hemma hos Elin satte vi igång med singstar vilket... lät bra stundtals men andra stunder lät det rent ut sagt förjävligt! Haha, roligt var det iallafall. När man hade börjat tappa rösten (i mitt  fall) så var det dags för något jävla spel Sofie hade med sig och vi kan ju alla gissa vad det spelet handlade om?! Nejni, det där ska vi nog inte tala mer om, haha.
Sen började folk droppa av så jag, Emelie, Elin, Therese och Erik gick till långsjö för att kolla fotboll. HAHA, ja vad kan jag säga mer än att jag spårade sönder på vägen dit och under tiden vi var där? Fy faaan... Jag var värre än vanligt helt enkelt, mycket värre. Usch, skäms nästan lite. Iallefall, där träffade vi på Ullis och Louise som vi förresten hade träffat tidigare under kvällen. Fotbollen var ju väldigt intressant må jag säga, eller inte! Men det var en viss tjockrumpad spelare som gav mycket nöje, även Conny och den galna målvakten. Elin träffade en gammal vän (?) som heter Andreas som följde med oss hem till henne efter fotbollen och ännu lite mer spårande från min sida (det är Rimbo luften som gör folk galna!). Där spelade vi "med andra ord" men då hade mitt damp börjat gå ur, så det kommer jag inte ihåg så mycket av. Eller jo, haha, att jag letade tjuvar för fulla muggar för att få vårt lag att vinna, vilket gick jävligt bra på ren svenska! Sen drog Ullis hem och sen drog Andreas hem och då var alla ganska trötta så vi bestämde oss för att sova. Jag, Emelie och Erik fick ta gästrummet och Elin sitt eget. Här började dampet gå igen så när Erik står och drar ner persiennerna med byxorna på halvstång håller man ju på att kissa på sig av skratt. Och när Emelie börjar imitera en viss person så var droppen droppad! "Lägg av, Emelie, jag blir kåt!".

Till slut somnade vi iallafall och nu är jag hemma. Det var en skitrolig kväll som vi får göra om snart! <33333
2008-01-27 @ 12:02:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Hertzie.

hahahaha, jag kommer minsann ihåg den där såkallade "tysta" minuten asg!!! xD

2008-01-27 @ 16:47:10
URL: http://www.bilddagboken.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0