Sara Johanna Matilda

I'll miss you

Mitt lilla marsvin Bull mår inge bra och är kanske kall och död där hemma i buren.
Gick och kollade till han imorse och såg att han inte ätit och bara satt i ett hörn, försökte ge han lite eftersom man såklart blir orolig eftersom marsvin typ alltid äter. Så jag ringde mamma och frågade om han ätit när hon gett han mat, men det hade han inte "nej, han mår inge bra, låt han bara vara...". Det känns fan jobbigare än vad jag trodde det skulle göra. Har inte direkt brytt mig om han de senaste åren men han har ju ändå varit som en... jag vet inte. Det känns jobbigt iallafall men lite bättre nu när jag är i skolan och får tänka på annat. Han är ju gammal och grejer så, ja, han får det väl bättre i himlen med Bill.

Men jag kommer nog sakna dig trots allt.
2008-01-29 @ 10:26:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack ska du ha! :D

Din va väldans fin osså vill jag lova!

Ha en bra dag.

2008-01-29 @ 11:09:05
URL: http://HerrKaj.blogg.se
Postat av: emelie

stackars bull :(

2008-01-29 @ 13:12:22
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0